L’alcalde comença aquest diumenge la cinquena immersió als barris de la ciutat en el marc del programa ‘Convivències amb l’alcalde’


Divendres, 18/02/2022


L'alcalde de Reus, Carles Pellicer, començarà aquest diumenge, 20 de febrer, la cinquena immersió al barris de la ciutat en el marc del programa de proximitat “Convivències amb l’alcalde”. El programa de proximitat de l’alcalde recorrerà en aquesta ocasió els barris Mas Abelló, Sant Josep Obrer, Mas Pellicer i Mas Carpa.

Acompanyat per la regidora de Relacions Cíviques, Montserrat Caelles; el regidor de Via Pública, Hipòlit Monseny, i regidors i regidores implicats en els àmbits que s’abordaran a les visites, l’alcalde copsarà en persona les necessitats i les inquietuds de la ciutadania amb recorreguts a peu de carrer; converses i trobades amb persones referents de les entitats i associacions de veïns; visites als comerços i equipaments públics i assistència als actes lúdics, religiosos, culturals o esportius que hi tinguin lloc.

El dimecres 23 a la tarda, de 17.00 a 19.00 hores, tindran lloc les “Converses amb l’alcalde” al Centre Cívic Mas Abelló, on l’alcalde atendrà sense cita prèvia els veïns i veïnes de la zona que s’hi apropin per recollir peticions, inquietuds i intercanviar impressions directament amb la ciutadania.

Flyer converses amb l'alcalde-20220218132341.png

IMATGES RELACIONADES

FITXERS RELACIONATS

Imatge descriptiva del post

26/01/26 / 13:00h

La comunitat del Centre Cívic Gregal bufa l'espelma del primer aniversari

El Centre Cívic Gregal ha celebrat aquest dilluns, 26 de gener, el seu primer aniversari amb…

Més informació
Imatge descriptiva del post

23/01/26 / 18:00h

El Centre Cívic Gregal celebra el primer aniversari

El Centre Cívic Gregal celebrarà el proper dilluns 26 de gener, a les 18.30 h, el seu primer…

Més informació
Imatge descriptiva del post

19/01/26 / 08:45h

L’Ajuntament de Reus posa en marxa el servei SEAP +60 per oferir una atenció integral a les persones majors de 60 anys

L’Ajuntament de Reus ha presentat avui, 19 de gener de 2026, el projecte SEAP +60 (Servei…

Més informació
Icona que mostra una lupa.

Cerca una entitat

Trobeu l’entitat que més s'ajusti als vostres interessos

Cerca
Icona que mostra una lupa.

Espai de formació

Accediu a tot tipus de formació per fer créixer la vostra entitat i que estigui al dia

Veure cursos
Icona que mostra una lupa.

Acompanyament

Us facilitem tota l'ajuda necessària per a la vostra entitat

Fer una petició
Icona que mostra una lupa.

Tràmits

Accés directe als tràmits per realitzar les vostres gestions amb l'administració

Veure els tràmits