«Viu el Carrilet!», nova programació d’activitats per a tota la família al Mercat del Carrilet


Dijous, 04/04/2024


L’Ajuntament de Reus, a través de les regidories de Relacions Ciutadanes i Promoció Econòmica, Innovació i Coneixement, ha organitzat un programa d’accions per dinamitzar el Mercat del Carrilet. Amb la col·laboració dels paradistes, s’han preparat una desena d’activitats que s’allargaran tota la primavera sota el lema «Viu el Carrilet!».

L'oferta proposada inclou demostracions de cuina, activitats infantils, tallers de dibuix i, fins i tot, balls en línia. El primer acte tindrà lloc aquest dissabte 6 d’abril, amb una demostració de dibuix en directe, i la programació acabarà a les portes de l’estiu, el divendres 21 de juny amb un taller de cuina.

El programa complert d’activitats és el següent:

  • Dissabte 6 d'abril, de 10.30 a 12 h. "Aprèn a pintar": si t'agrada dibuixar i pintar pots venir a acompanyar a l'artista local mentre pinta en directe al Mercat del Carrilet.
  • Dissabte 20 d'abril, d'11 a 12 h. "El Nen Sense Nom": escolta el conte a càrrec de Monika Escuer Ros, escriptora de contes màgics de Reus.
  • Divendres, 26 d'abril, de 18 a 19.30 h. "Li donem un tomb a les amanides": innovem amb nous ingredients i noves formes el plat estrella del bon temps.
  • Dimarts 30 d’abril, de 10 a 12 h. Gaudeix mirant les classes obertes de ball en línia amb coreografies i música festiva per a ballar de manera individual i en línia. Aquesta activitat es realitza cada setmana al casal de gent gran del centre cívic Migjorn.
  • Divendres 10 de maig, de 10.30 a 12 h. "Aprèn a pintar": si t'agrada dibuixar i pintar pots venir a acompanyar a l'artista local mentre pinta en directe al Mercat del Carrilet.
  • Dimarts 14 de maig, de 10 a 12 h. Balls en línia
  • Dissabte 25 de maig, de 10.30 a 12 h. "Segells d'estampació amb verdures”: en aquest taller aprendrem realitzar i dissenyar segells amb verdures per realitzar estampacions creatives i divertides.
  • Dimarts 11 de juny, de 10 a 12 h. Balls en línia
  • Divendres 21 de juny, de 18 a 19.30 h. "Batuts Detox": els batuts Detox o depuratius s'han convertit en una de les modes més sanes dels últims anys. Descobreix els beneficis d'aquests sucs per mantenir-te sa, depurar el teu cos i consumir tots els nutrients de les fruites i les verdures.

Totes aquestes activitats s’emmarquen en la commemoració dels 40 anys del Mercat del Carrilet.

Roda de premsa de «Viu el Carrilet!» programació d’activitats  al Mercat del Carrilet-20240404130052.jpeg
Imatge descriptiva del post

19/05/26 / 14:00h

La III Fira de Bruixes de Reus omplirà el passeig Sunyer d'història i màgia aquest cap de setmana

Del 22 al 24 de maig, l’Associació Cultural Reus Medieval organitza al passeig Sunyer la 3a Fira de…

Més informació
Imatge descriptiva del post

14/05/26 / 11:15h

L’Ajuntament de Reus organitza una nova edició de la Fira d’Entitats que uneix natura, arquitectura i comunitat

La Fira d’Entitats 2026 tindrà lloc el proper dissabte 30 de maig al Parc de Sant Jordi, un espai…

Més informació
Imatge descriptiva del post

12/05/26 / 00:00h

Nou servei municipal d’acompanyament en tràmits telemàtics per reduir la bretxa digital

L’Ajuntament de Reus ha reforçat el seu compromís amb la inclusió digital posant en marxa un servei…

Més informació
Icona que mostra una lupa.

Cerca una entitat

Trobeu l’entitat que més s'ajusti als vostres interessos

Cerca
Icona que mostra una lupa.

Espai de formació

Accediu a tot tipus de formació per fer créixer la vostra entitat i que estigui al dia

Veure cursos
Icona que mostra una lupa.

Acompanyament

Us facilitem tota l'ajuda necessària per a la vostra entitat

Fer una petició
Icona que mostra una lupa.

Tràmits

Accés directe als tràmits per realitzar les vostres gestions amb l'administració

Veure els tràmits