Funcionament de la carpeta ciutadana per a les entitats

20

oct

2021


LLOC:

En línia

Com arribar-hi

dimecres

Dimecres 20 d'octubre de 19 a 20:30 h

La nova Carpeta Ciutadana és un procés de gestió clau de les entitats. L’entitat hi podrà consultar la tramitació de les subvencions, expedients, estat de les queixes, sol·licituds, comunicacions, pagaments, fer qualsevol tràmit telemàtic així com una visualització ràpida i gràfica de l’estat de les gestions més importants. Veurem exemples pràctics.

 

Òscar Hellin Escribano

Coordinador del Servei de Tecnologies de la Informació i Telecomunicacions de l’Ajuntament de Reus.

Enginyer superior en informàtica i expert en la direcció de sistemes d’informació

 

Carpeta ciutadana

Troba'ns

Regidoria de Relacions Cíviques

Cr. Sant Joan s/n (antic hospital)

43201 Reus

Tel. 977 010 029

Com arribar

Troba'ns

Regidoria de Relacions Cíviques

Cr. Sant Joan s/n (antic hospital)

43201 Reus

Tel. 977 010 029

Com arribar

Altres formacions que et poden interessar

Propera formació per a entitats

Estem preparant la propera formació de tardor per a entitats. Us recordem que si voleu consultar…

Més informació
Icona que mostra una lupa.

Cerca una entitat

Trobeu l’entitat que més s'ajusti als vostres interessos

Cerca
Icona que mostra una lupa.

Espai de formació

Accediu a tot tipus de formació per fer créixer la vostra entitat i que estigui al dia

Veure cursos
Icona que mostra una lupa.

Acompanyament

Us facilitem tota l'ajuda necessària per a la vostra entitat

Fer una petició
Icona que mostra una lupa.

Tràmits

Accés directe als tràmits per realitzar les vostres gestions amb l'administració

Veure els tràmits